Buzzador

Igår så hämtade jag ut en paket som ni såg i mtt sms-inlägg, paket innehöll Balsam-produkter som jag ska få testa och som jag ska dela ut till mina vänner, som även dom ska få testa och säga vad dom tycker. 


Vackert hår i vinter med nya Nourishing Oil Care från Dove.
Dove Nourishing oil care express intensivbalsam ger tre gånger mer näring är ett vanligt balsam.
Det beror på en unik vit- och gulrandig formula som består av balsam med inpackning. Formulan gör även mycket torrt och frissigt hår mjukt och glansigt utan att tynga ner det. 

En Unik Kombination
Den vita forulan är ett vanligt balsam som sluter hårstråets ytskick för att bevara och göra frissigt hår mjukt och slätt.

Den gulrandiga formulan är en inpackning som innehåller lätta närande oljor som ger näring på djupet och tillför viktiga näringsämnen utan att göra håret fett.




Min kommentar: Jag tycker att håret blir mjukt och känns friskt och lätt efter man har använt det.
Ett mycket bra balsam, rekomenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0