Skit väder, men roliga aktiviteter.

Detta väder, ja det gör mig på så dåligt humör.
Men idag har jag arbetat 7-13 ett riktigt skönt pass, var ett bra team som arbetade idag tycker ja, gick väldigt fort, då menar ja VÄÄÄÄÄLDIGT fort. :) urhärligt!

Igår efter att jag och Sanna hade tränat så gick vi runt lite på Gränby C tills hennes buss skulle gå,
gick in på Gina tricot och där inne la jag undan en mjukisväst, rätt härlig faktiskt. :) Som Sanna sa, kan man ha en skön sommarkväll med en trekvarts tröja under. :)

Och idag är det ju även simskola, 18.00 :)
Jag skulle faktiskt vilja tipsa om Linnéas simskola
http://www.linneassimskola.se/?gclid=CKHvlfeqw68CFYZZmAodsCyQZA

Visst det är dyrt men det är så himla värt det i längden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0