Vart är solen?

Nu tycker väder gudarna att vi har haft sol några dagar så nu får det räcka.!


Vi åkte iaf till kalaset igår, tyckte att liam verkade bättre så det vart en lyckad dag. :)
Liam fick lite presenter han med, det ska ju vara rättvist såklart. :) 

Vi åkte även till Ikea igår och jag fick äntligen handla min golvlampa som jag så länge velat ha, men så fort man är där för att handla den så vill man inte ha den, så man struntar i handla den men så fort man kommer hem så ångrar man sig att man inte handlade den,  så igår slog jag till, ska även åka till ikea idag igen och handla en badrums hylla som jag skulle ha fått hem igår men den fick inte plats eftersom barnvagnen var med.

Här är lampan vi handlade igår.




Och den här ska vi handla idag. :) kommer bli så perfekt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0