Lördag. :)

Idga gick vi upp strax före kl 07, vi åt frukost, bråkade lite med fadern i huset och sen bade jag och lillskrutten och sen åkte vi iväg för att uträtta några små ärenden och det stora ärendet var att vi storhandlade. :)

Daniel hämtade upp abbe på stationen och sen åkte vi till gränby, abbe handlade två klädersplagg till Liam, riktigt fina kläder. :)

Och snart får vi även besök av Liams farmor och "plast farmor"  eller vad man kan kalla det. :)
Så det blir mysigt. Sari = Liams famor ville ha våfflor så vi ska fika det när dom kommer, gott gott. :) ¨

Åt ni våfflor igår när det var den tradionella våffeldagen?

Till middag ska jag göra min riktigt goda tacogratäng. :)

Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Hoppas allt är bra! Jag tänkte tipsa om att jag har flera roliga tävlingar igång i min blogg, flera på ingång också! Ta gärna en kik!

Kram Annika

http://nilssonpettersson.blogg.se

2011-03-27 @ 03:49:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0