Kl 7.

Liam har vaknat nu i tre dagar kl 7, och det verkar vara den nya tiden, det blir ju som sagt ljust väldigt tidigt nu på morgonen, Och det är ju hur underbart som helst att solen skiner. :) Man vaknar super trött och ser solen och man vill bara gå upp, äta frukost, göra sig iordning och sen gå ut på en långpromenad. :)

Så det vi ska göra idag, det är att ta en lång promenad och sen ska jag ge som förslag att vi ska åka till Storvreta och träffa mamma, far och syster. :)

På fredag då kirrar det i kassan, "lönen" eller vad man ska kalla det, kanske ska skriva bidrag, mamma bidrag och sen jobb pengarna ifrån förra månaden. :) Jag ska klippa mig och inhandla en skinnjacka som jag har längtat efter. :)


   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0