En bra dag. :)

Idag har det varit vacker väder, gick upp halv 6 imorse, var kolsvart ute men sen när jag ut kl 6 så var började solen titta fram så det var hur fint som helst. :) Gick super att jobba, riktigt skönt att komma igång efter 11månades uppehåll,  fast jag jobbar ju bara lite strödagar, men det gör skillnad plånboken.
Så idag fick mina pojkar spendera tid ensamma och det kan behövas, liam är en sån mammagris så det är bra att han spenderar tid med sin pappa också. 

Och imorgon ska jag hoppa in lite extra, 11.30-15.00, :)

Nej nu ska jag och liam mysa, karln i huset åkte precis till jobbet, och jobbar till 23 ikväll,
så nu är det mor och son tid. :)  Trevlig fortsättning på denna dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0