En bra dag..

Idag har jag jobbat 8-16 och det gick galant som alltid. :)
Jag trivs verkligen att göra rätt för mig, man känner sig så stolt över sig själv när man har jobbat och man vet att nästa månad så klirrar det fint i kassan. :D
Imorgon står det åter jobb på schemat fast då 8-14, och efter det ska jag cykla fort som tusan till ett annat ställa och lämna ett kuvert och hoppas på ett JA och goda svar. :D

Nej nu ska jag ut på en promenad och tänka, för det kan jag verkligen behöva.
Kanske skriver mera imorgon. :)

Längtar faktist tills bb börjar, först lyxfällan. :)

JAg och min snuttunge! :D


Kommentarer
Postat av: Marie Larsson

Mina små <3 ni är mitt allt.

2011-04-01 @ 08:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0