Jobb helg.

Denna helg blir det bara en massa jobb, känner mig galet trött., men det är så det ska vara om man är en arbetande kvinna. :) haha
Fredag - 15.00-20.30 lördag 7-13.15 söndag 7-20
Inte speciellt långa dagar men det känns i kroppen, ska ni veta, när man inte är van att jobba så.
Men det blir timmar gånger pengarna, så det blir en bra helg. :)
Man känner sig nyttíg och man mår riktigt bra när man för in pengar i hushållet. :) Gaalet bra.!

Ni anar inte hur mycket jag saknar min lilla pojke, han har varit hos mina föräldrar sen igår runt 15.00 tiden, har inte träffat han idag eftersom jag jobbat och sen varit i sthlm, kommer träffa honom imorgon efter kl 20.00, Kommer längta ihjäl mig efter honom. Har inte varit ifrån honom såhär länge, en dag har vi varit ifrån varandra max, men en hel helg - Aldrig! Och jag kan lova att det kommer ske väldigt sällan att vi ses såhär lite, ytterst lite, riktigt sällan, typ aldrig.




















Gud vad jag älskar dig unge! Gud vad jag saknar dig! <3<3<3
Nu kommer tårarna, mamma saknar dig så himla mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0