gränby, shopping, bilder osv.

Igår på dagen så gick vi till Gränby C, vi skulle äta tacos så vi blev tvunga att handla lite tillbehör.
Och så handla jag lite kläder till Liam. :)


   

Och så köpte jag en vit body. Kläderna satt super fint på liam, han passar i allt! :)


Snart ska vi ner på stan, Jag funderar på om jag ska ta och klippa mig idag eller om det får bli en annan dag, känner att jag behöver fixa till håret, var ett tag sedan.
Och sen ska vi hem till Mormor/gammel mormor och äta mat. :)

Inatt var det en oerhört hemsk natt, liam somnade vid 21 tiden, mellan 21 och  00 så vaknade han 2 ggn, men då var det bara att gå in och stoppa in nappen i munnen och dra igång speldosan, klappa lite på huvudet och puffa lite på rumpan och så somnade han om, men sen så vaknade han vid 02 tiden och skulle absolut inte somna om, och det resulterade i att han var vaken mellan 02- 4.30 och var SUPER PIGG. Är slut som människa idag, men som tur var så gick min syster upp med honom där vid 4 tiden och jag somnade om.
När ska man få sova en HEL natt?! När ska han sluta vakna om nätter?! Hoppas på bättre sovstunder snart!



Bilder. :)



Här kollar lillkillen på tv. Man får absolut inte störa honom. :P



En morgontrött kille, men upp ska han. :)



Myser med pappa. :)



HAr precis badat :) Och det är super kul. <3  Älskade unge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0