Måndag morgon igen!

Denna natt har varit ren kaos, jag har varit så borta i huvudet, så när liam vaknade och skrek, så tog jag upp honom och gjorde välling, varje gång.. :P
Nu har karln i huset åkt till jobbet, mina killar åt frukost tillsammans och nu ska jag ta en skål med mjölk och flingor, så man får i sig någon så kanske man blir människa igen.



Söndag: Då hämtade mamma/mormor pappa/morfar upp mig och Liam och så åkte vi till Ikea och åt lunch, sen så skulle dom handla så jag och liam tog en promenad runt ikea trakterna, där går man ju inte precis varje dag. Och Solen strålade hela dagen. :D UNDERBART!



Jag kan faktist inte förstå att du är borta, hade inte räknat med det, hade räknat med att du skulle finnas ett par år till, men livet har sin gång, men det är så svårt att förstå, du var ju den bästa. Du kommer alltid finns i mitt hjärta. :) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0