Inte nöjd!

Nu börjar jag må dåligt, jag har sagt till mig själv ett bra tag nu, att nu räcker det med att sitta och goffa i sig en massa chips och godis, men det händer ju inte. Så i torsdag tog jag en lite promenad på cirkus 15min, och gud så underbart bra man mådde men idag har jag överträffat mig själv, idag tog min familj en promenad till Gränby C, vi tog en lite omväg bara för att gå en lång promenad, och nu på kvällen tog vi även en promenad på 30min.

Klappar mig själv på axeln, Känner att det måste hända något nu, för sommaren börjar närma sig och jag mår inte bra, är absolut inte nöjd med min kropp och magen ska vi absolut inte tala om. :/ Men nu har jag iaf taget ett steg i rätt riktning och hoppas att jag håller det. :)

Snart kommer Liams faster hit. :) Vi ska mysa lite före hon åker till jobbet. Det ser vi framemot. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0