Valborg fortsättning.

Vid 15 tiden så cyklade jag och min sötunge till Willys för att möta upp patrasket för att inhandla lite till dagens valborgsgrillning, efter det så bar det av till GränbyParken för grillning, men vi höll på frysa ihjäl så vi gick hem till oss och satta in köttet i ugnen istället, en mysig Valborg iaf, vi åt iofs lite korv med bröd ute så det är godkänt iaf. :)  

Och jag blir så irriterad på mig själv, varför kan jag inte ha kameran i åtanke, skulle velat tagit lite kort nu när vi var ute, blir så mycket mysigare med lite bilder i bloggen.

Ja men nu ska jag och min sötunge mysa lite framför tv:n innan det är läggdags för honom. :) Och sen blir det lite egentid, Kan vare rätt så skönt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0