Mitt liv...


Mitt liv har fått en ny vändning, som alla vet så har Liam äntligen kommit och jag och Daniel kan inte vara mer än lyckliga, allt känns toppen nu, jag känner det, allt kommer ordna sig nu. Och det är jag så grymt glad för.

Idag har jag och Liam varit ute på en promenad, vi gick ut kl 11.00 och kom inte hem förns kl 12.15, en härlig promenad, vi gick tilloch med till Gränby C och handla lite ingredienser till tacopaj. :) Mums!

Pojkvän/sambo/pappa, han arbetar hela helgen plus måndag, så han får vi inte se mycket av. :) Men vi får träffa honom på kvällen, han slutar inte allt för sent, som tur är. :) så ett tre kronors avsnitt blir det ikväll, Super Glad, härligt program/serie. :)



Kl 17.00 blir det tvättstugan, så lillasyster/moster kommer hit och hjälper,
och efter två instoppade maskiner blir det lax, klyftpotatis och sweetchili såsen.





Dagen efter den underbara händelsen. :) Mamma, pappa, barn. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0