tisdag..

Måndag till tisdag sov syster här, så det blev en bra kväll. :)
och även idag tills imorgon sover hon är. Lycka. :)
Daniel är i sthlm, så det är mysigt när syster är här och gör mig och liam sällskap.
Men idag så tog jag och liam en proemenad ner på stan i det vackra kalla höstvädret
vi skulle möta syster/moster. Och sen åkte vi hem och åt köttfärssås och makaroner.

Nej nu väntar sängen, liam sover i sin egen säng så man kanske får ha HELA SÄNGEN för sig själv i natt,
och inte syster vill ligga på ena halvan. vi får se. :P hehe.



Sviken återigen.. :/ när ska det ta slut.. Kanske måste ändra sig? vi får se vad som händer!




Liam, han är min Lycka. Han gör mina dagar. Jag är så oerhört lycklig att jag har dig, mammas charmtroll. <3
Han älskar vatten. :)
Looooooooooooooooove! <3


Loooooooooooooove! <3
Mammas kärlek. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0