Mysdag..

Dagen började bra, vi gick upp och åt frukost, lekte lite, kollade på tv.
Gjorde oss klara, tog bussen ut till Ikea, gick till barnes hus, köpte julklappar till Liam,
sen gick vi till Ikea, åt Julbord och sen shoppade vi. :) SuperMys.

Vi fick med oss hem, två kuddar, 5 djupa barnskålar, ( kalas skålar heter dom tror ja)
två st badrumshanddukar, våg, två julklappar, ramar, en sak som man laddar battarier i (uppladdningsbara batterier) och självklart så valde liam ett mjukisdjur. :)

När vi halv sprang till bussen på stationen, så tappade jag en av kuddarna,
Men det såg ju inte jag såklart,  och så kom den en snäll kvinna efter mig och säger, jag tror att den här kudden är din!

Tack så mycket kvinna! :) hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0