God jul gott folk.! :)

Nu är det den 24e december och det är julafton. :) Mysigt värre.
Liams första jul, det ska bli så oerhört mysigt, vi får fira julafton med världens bästa pojke. :)

Tisdag-onsdag, Onsdag- torsdag så sov min syster, liams moster/gudmor här, och det är alltid lika mysigt, tack för sällskapet, som sagt i onsdag var vi bara hemma, var ju förtusan -27 grader, vem fan går ut frivilligt då lixom.. Men idag var vi tvungna att gå ut, vi handlade några julklappar i sista sekunden, och jag tycker inte att det var mera folk idag än någon annan dag, eller jo kanske några fler, men man klarade faktist av det, jag brukar få panik och bli helt kallsvettig men det gick bra idag.

Handlade julklappar till mannen min och sonen min. :)
Våran julafton i år kommer bli toppen, daniel är ledig, liam är med. Kan inte bli mycket bättre, den kommer bli bäst.! :)

Daniel & Liam, Jag älskar er mina pojkar! <3<3<3


Jag handlade lite kläder till mig själv också, bilder kanske kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0