27december. :)

Nu har julen passerat och snart är det nytt år, 2010 har passerat och det blivande året är 2011.
Tycker året har gått skapligt fort, gick gravid 3månader och 21dagar sen kom våran son till världen,
den bästa presenten någonsin. :) Och nu har han blivit 7månader och 6dagar. <3

Detta är den bästa julafton någonsin, och det är Liams förtjänst och självklart karlns också. :)


Idag ville liam upp kl 7, så det var bara att pallra sig upp, och sen runt 8.20 så somnade han, så då passade jag på att ta mig en dusch, underbart skönt. :) Så nu känner man sig fräsh.! :)

Igår så såg vi på bröderna Karlsson, super bra film. Fick oss väldigt många goda skratt och det kändes skönt att få skratta tillsammans. Under filmens gång så somnade liam, och det var skönt så man kunde få lite tid tillsammans, så det var lite mys med cola och godis. :) Det kallar jag en kväll som heter duga ;)

Senare vid lunch tid så ska jag och Liam dra oss till Gränby Centrum, Och kolla i affärer, Ska kolla om det finns något att köpa till mig och liam och daniel.:) Ska kika in på P.O.P och kolla om man hittar något man tycker är snyggt åt lilleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0