Alla hjärtansdag. :)


Alla hjärtansdag är faktiskt en mysig dag, även om man kanske inte har något partner så kan man dela den med nära och kära, men jag fick lyckan att tillbringa den med min son, Och min karl i 3timmar, han har jobbat i stortsett hela dagen, Men han hade lunchrast i tre timmar som han inte tala om för mig, så han kom hem på lunchen och överraskade mig med en STOR bukett rosor och geléhjärtan. :) Hur underbart som helst, man är ju inte direkt bortskämde med det, ;) hehe. Men jag blev hur glad som helst, Jag älskar dig gubben! <3

Eftersom vi inte fick äta middag tillsammans idag så ska vi göra det imorgon istället, vi flyttar alla hjärtansdag till imorgon istället. :) Då blir det middag plus efterrätt. :) Kanske ska slå till med att köpa en vinflaska också?  Har inte druckit något sen jag fick veta att vi väntade barn. 17månader, snart 18.. Nykterist ? JAVISST! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0