Min älskling 2 hela år.


Idag kl 11:43 föddes min skatt, det dyrbaraste jag har, han som är mitt allt, han som jag älskar över allt annat, han som är mitt kött och blod, han som jag skulle göra vad som helst för, Liam <3
Tiden går så himla fort, vart har tiden taget vägen? 2år har gått sen han föddes, han lär sig nya saker hela tiden och hans ordförråd bara utökas hela tiden, hjälp! Stanna tiden för en stund, så att man hinner med.
Men det är oerhört kul att se hur mycket han har utveklas under en sån kort tid, från att han föddes till nu. Det är dyrtbart, helt oslagbart.! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Hej hej! Du har vunnit inne i min blogg :) Skicka mig ett mail med dina kontaktuppgifter så ska jag skicka dom vidare. Kram Evelina

2012-06-14 @ 15:27:25
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0