Toppen!

Morgonen började toppen, vaknade runt 7 tiden, låg kvar i sängen och myste :)
Och sen gick vi upp och åt frukost, kollade på tv och lekte och så, sen så åkte vi ner på stan och handlade lite, liam blev två par byxor och två par tröjor rikare och mamman i hushållet blev en basic top och ett linne rikare :)
Och vi får inte glömma att Liam även fick en vår mössa :) Mössan valde han själv, super nöjd vart han.

Och sen runt 15,00 tiden kom mamma&pappa/ mormor&morfar hit och liam fick tillbringa tid med mormor och jag fick tillbringa tid med min pappa, vi åkte nämligen ut och övningskörde, tycker att jag skötte mig galant, tränade på att bli säker på dragläge och att börja i motlut, så nu börjar jag bli säkrare och det var riktigt kul att köra idag :)

Har även handlat hem lite/(många) matvaror idag. :)
Så nu känns det bra, kan man börja laga god mat igen.

Tack för idag mamma&pappa/mormor&morfar :) <3


Jag älskar P.O.P utbud av barnkläder.
Nästan alla mössor som Liam har haft så har dom varit ifrån P.O.P. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0