7december

Oj vad dagarna går fort, det är julafton om bara 17dagar. :) Mysigt!
Idag ska jag träffa Dilan för en tur till Gränby C och jag ska försöka hitta ett par vinterskor, dom jag har nu blir man tvärblöt utav och det är inge vidare, blöta strumpor, nej det kan jag vara utan.

Ska försöka komma ihåg nu när jag ska till gränby att jag ska göra en kopia utav en nyckel.

Igår blev det lussebullsbak, gick jävligt fort faktist, har ju fått en hjälpreda som rör om min deg aldelles själv, helt jävla underbart! :) Nu känns det kul att baka. :) Har gjort lussebullar, knäck pepparkakor och ska försöka mig på seg julkola..

Nu ska jag göra mig iordning.
Kanske skriver lite senare, om vad som fick följa med mig hem ifrån Gränby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0