Sol! :)

Jag känner verkligen att jag måste bli bättre med att ta kort, för bloggen blir så mycket roligare då.
Så det är ett löfte.

Idag har jag och och plutt varit över hos en mamma & son som vi träffade på öppnaförskolan, rikgit mysigt faktist, tråkigt att man inte umgås mera, men det måste bli ändring på det.

Och sen har vi bara myst här hemma, mamma, pappa och plutt. :) Och alldeles nyss så åkte pappa till jobbet.
Så nu blir det lite middag för oss och sen tänkte jag faktist att vi ska klä på oss och gå ut i det fina vädret, man kan tusan inte sitta inne och dega när solen är framme, skäms på er som gör det. :P

Igår föresten så åkte vi hem till mina föräldrar och bytte däck, gick ju galant eller vad säger du mannen i huset? ;) muttrarna sitter som berg, tur att farsan var med och hjälpte till, det tackar vi för. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0