31/december!

Sista dagen på året 2010. Imorgon är det 2011. :)
Tiden har gått skapligt fort tycker ja.
Fått en son, som är det vackraste och världens bästa, det vackraste jag någonsin önskat mig. <3
och han är redan 7månader & 10dagar. :) Tiden bara rullar iväg.

Snart ska vi ut och åka pulka för andra gången, Liam fick en pulka av sin mormor och morfar i julklapp. :) 
Ni ska få se bilder. :) Och så ska vi gå till affären och handla lite till middagen. :) Sambo/pappa han jobbar som jag skrev förra inlägget. Så vi ska fira nyårsafton med mormor&morfar och moster. :) 
Så familjen får ha sin lilla nyårsafton när pappa har kommit hem på söndag. :) 


Om jag inte skriver mera idag så GOTT NYTT ÅR! :)  



Våran skrutt första gången han åker pulka, vi tog en åktur när vi skulle till farfars bil. :)
Det blåste och så var det lite kyligt, så det är därför han ser lite röd ut om ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0